STROKOVNO SVETOVANJE
od 9. do 15. ure
Ni izdelkov
*259 639
FORGE Motorsport - Audi RS3 8V hladilnik (2015-)
Nov izdelek
Audi RS3 8V Hladilnik (2015-)
FORGE Motorsport - Audi RS3 8V hladilnik (2015-)
Vprašanje o tem izdelku pošljite lastniku trgovine.
* Obvezna polja
ali Prekliči
Audi RS3 8V Hladilnik (2015-)
To be informed about product update via email, fill out the form.
* Required
or Cancel
FORGE Motorsport - Audi RS3 8V hladilnik (2015-)
Po zelo uspešnem ohišju hladilnika za RS3 8P, ohišje hladilnika Forge za RS3 8V gradi na našem slovesu, s tem da ponuja jedra, ki v resničnem svetu zagotavljajo večjo moč in nižjo temperaturo. Medtem ko si šasija 8V s starejšo 8P deli veliko sestavnih delov, je prostor, ki je na voljo za odbijačem, drugačne oblike, spremenila pa se je tudi varnostna letvica. To zahteva povsem novo nastavitev hladilnika in varovalnega droga.*
Jedro RS3 8V je veliko 640x250x100 in ima obliko palice in plošče. Tako ima za 55 % večjo površino kot serijsko in kar je še bolj impresivno, 94 % večjo prostornino. Končne posode so izdelane z integriranimi cevmi, ki omogočajo ohranitev serijskih cevi za povečanje tlaka, čeprav lahko po želji cevi zamenjate z našim kompletom cevi za povečanje tlaka FMKT024. Tako kot pri podvozju 8P dobavljamo originalno varovalni drog Audi RS3, ki ga v podjetju prilagodimo, da sprejme novo večje jedro, nato pa tak varovalni drog kot tudi jedro za čim dalšjo obstojnost prebarvamo z našim standardnim črnim prašnatim premazom.
Kot je prikazano v spodnjem grafu, smo pri obeh preskusih pustili avtomobil, da se na dinamometru segreje, dokler se ventilatorji hladilnika niso vklopili in izklopili (kar pomeni, da temperatura vhodne vode 36 °C), nato pa smo opravili dinamometrični preskus. Tako dobimo bolj dosleden rezultat in natančneje odražamo dejanske vozne razmere. Zlahka lahko vidite, da se hladilnik Forge v primerjavi s serijskim hladilnikom hladi veliko hitreje in zagotavlja veliko večji padec temperature.
Standardni avtomobil, ki smo ga testirali, je dosegel 362 KM (kar je v veliki meri v skladu z Audijevimi navedbami) z najvišjo temperaturo sesalnega zraka 58 °C. Z vgrajenim vmesnim hladilnikom in brez drugih sprememb je isti avtomobil dosegel 386 KM z najvišjo temperaturo na vstopu 23 °C, kar pomeni povečanje za 24 KM in znižanje za 35 °C. Pri čipiranih avtomobilih bodo rezultati verjetno še bolj impresivni, saj se serijsko jedro vmesnega hladilnika pri čipiranih avtomobilih 1. stopnje resnično začne spopadati s težavami.
Komplet vsebuje popolna navodila za namestitev, ki naj bi trajala približno 3,5 ure, in celoten komplet, ki vključuje vse potrebno.
Če je vaše vozilo opremljeno s prilagodljivim tempomatom, vam lahko dodatno ponudimo predalčni nosilec in pritrdilne elemente, ki omogočajo premestitev prilagodljivega tempomata. V zgornjem meniju preprosto izberite možnost prilagodljivega tempomata. Ponovno kodiranje enote ni potrebno.
5 / 5 stars -In short, this product does what it states!” Working with Litchfield and ir Technical Partners (Forge) I have conducted extensive testing to support development of Litchfield tuning packages for Audi RS3 8V. Whilst OEM hladilnik isOK”, very rapidly on repeated road and dyno Wide Open Throttle (WOT) sweeps, air charge temps quickly rise to levels that impact performance (pulling ignition). To extract full potential out of tuning packages and increase repeatability of results and improve overall reliability, I turned to Forge and ir upgraded front mount hladilnik. Not one for just using a product because ofsales speak”, I extensively tested Forge offering.
Zaključek na podlagi beleženja podatkov, kartiranja in končnih rezultatov je bil jasen. Spremljanje temperatur polnjenja z zaporednimi testi nam je takoj pokazalo, da je učinkovitost hlajenja z izdelkom Forge bistveno boljša. Če primerjamo temperaturo polnjenja med hladilnikom OEM pri najhladnejšem prvem zagonu in med hladilnikom Forge pri tretjem ponovljenem zagonu (pri čemer je bila ta primerjava resnično intenzivna), je med hladilnikom Forge v primerjavi z serijsko enoto (pri najhladnejšem zagonu brez toplotnega namakanja) prišlo do največjega padca za 18 stopinj. Pri ponovnih vožnjah z serijskim hladilnikom se je razlika še povečala, in sicer do 34 stopinj višje (vrh) kot pri hladilniku Forge. Pri ponovnih vožnjah med serijskim hladilnikom in vmesnim hladilnikom Forge (vse so bile opravljene na isti dan) so se pokazale naslednje najvišje vrednosti: Medgeneracijski hladilnik Forge je tudi dlje časa vzdrževal najnižjo temperaturo polnjenja. Vse to se sliši lepo in prav, toda kaj vse to pomeni v zvezi z zmogljivostjo? Prvič, podjetje Litchfield je lahko razvilo svoje kalibracije ECU, ne da bi mu bilo treba skrbeti za vpliv temperature polnjenja na zmogljivost.
Avto je preživel veliko ur na dinamometru in opravil veliko voženj nazaj. voženj. Ustvarjenih in preizkušenih je bilo več kot 30 različnih kalibracij. Končni rezultat je bil trdnih in ponovljivih več kot 450 KM, doseženih le s kalibracijo ECU, hladilnikom Forge in odstranitvijo sekundarnega katalizatorja. Pred kratkim (marca 2017) je avto s to stopnjo predelave na četrt milje v Santa Podu (Litchfield Stage 2) dosegel osupljiv čas 11,5 s @ 118 km/h. To je najhitrejši čas RS3 8V, za katerega v Združenem kraljestvu vemo, na tej stopnji predelave z uporabo običajnega goriva, brez zmanjšanja mase in s serijskimi pnevmatikami. avto je na isti progi dosegel tudi sprint na 60 km/h v 3,2 s, sprint na 100 km/h v 7,9 s in sprint na 100-200 km/h v 8,9 s. Veselim se, da bom videl, kako bo Forge hladilnik dopolnil razvoj 3. stopnje. Spremljajte ta prostor!
Znamka | Model | Generacija |
---|---|---|
Audi | RS3 | 8V 2015-2017 |
Audi | RS3 | 8V Facelift 2017 On |
This discussion is especially meant for information exchange between customers. For questions regarding your order or stock availability, please contact us directly.
FORGE Motorsport - Audi RS3 8V...