Motor 

V tej kategoriji ni izdelkov.  

Podkategorije

  • Silikonske cevi in sponke
  • Sistem tankanja
  • Sistem za olje
  • Fitingi in cevi
  • Športni filtri in zračniki
  • Vmesni hladilniki (Intercoolers)

    Vmesni hladilnik hladi stisnjen zrak, ki prihaja iz turbinskega polnilnika. Prednost tega je, da je hladnejši zrak gostejši, zato ima ista količina zraka večjo vsebnost kisika, ki je bolj vnetljiv. Tako ohlajen zrak pozitivno vpliva na proces zgorevanja in poleg drugih prednosti poveča tudi zmogljivost.

    Na voljo je več vrst vhodov in izhodov za vmesne hladilnike:

    • NAVADNI
    • ISTOSTRANSKI stran
    • OBRATNI
    • VODNI VMESNI HLADILNIKI

    Vmesni hladilnik je najpogosteje nameščen v sprednjem delu vozila. Za to lokacijo ga imenujemo FMIC (Front Mounted Intercooler), kar pomeni, da je nameščen spredaj. Druge možnosti so SMIC (bočno nameščen vmesni hladilnik) ali TMIC (zgoraj nameščen vmesni hladilnik).

    Prednosti uporabe večjega vmesnega hladilnika:

    • hladnejši zrak
    • večja zmogljivost
    • večja učinkovitost motorja
    • manjša poraba goriva in emisij

    Odstopanja:

    • občutljivost za mehanske poškodbe
    • več priključkov

  • Dirkaški hladilniki in dodatki
  • Ventilatorji
  • Aluminijaste cevi
  • Cevi iz nerjavečega jekla
  • Izolacija izpušnih plinov
  • Toplotni ščitniki in zaščita
  • Zamenjave EGR
  • Svečke EGR
  • Zbiralniki za olje (OCT)
  • Izpihovalni ventili + dodatna oprema

    Blowoff ventil ali BOVse uporablja v turbinskih ali močnejših motorjih. Njegov glavni namen je med samim prestavljanjem sprostiti nadtlak, ki nastane med dušilko in turbino, medtem ko se turbina še vedno vrti. Zaradi tega v cevovodu ostane tlak, ki je posledica zaprtega dušilnega ventila. Z uporabo BOV se ta presežek stisnjenega zraka prisilno odstrani iz cevovoda, da se ustvari značilen zvok za BOV in prepreči tako imenovani turbo zaostanek.

    Ventile običajno ločimo v dve kategoriji: odprti in zaprti.

    • Pri odprtem BOV se stisnjen zrak sprošča v ozračje.

    BOV

    • Zaprti BOV vrača odvečni zrak iz cevovoda nazaj v tokogrog pred kompresorjem.

    Na voljo so tudi ventili BOV za dizelske motorje, ki med prestavljanjem delujejo le kot zvočni učinek.

    "
  • Turbinski polnilnik in dodatna oprema
  • Boost nadzor

    Regulator povečanja tlaka omogoča preprosto povečanje tlaka v turbini. Primeren za vse motorje s turbino in kompresorjem (in dizelske). Krmilniki vplivajo na zračni tlak iz kompresorskega dela turboja ali kompresorja, ki vodi do izpustnega ventila (wastegate), da poveča tlak.

    Obstajata dve vrsti regulatorjev tlaka kompresorja. Mehanski in elektronski.

    Mehanski (ali ročni) regulatorji ponujajo širok razpon nastavitev tlaka povečanja. So preprosto nameščeni (v kabino ali v motorni prostor), enostavno jih je upravljati in zahtevajo le minimalno vzdrževanje.

    Prednosti:

    • nižja cena
    • enostavna namestitev

    Slabosti:

    • potrebna je pravilna namestitev vakuumskih cevi v motornem prostoru (lahko pride do poškodb zaradi gorenja)
    • brez možnosti prilagajanja odziva na pedal za plin, prestavljanje ali hitrost

    Elektronski regulatorji tlaka kompresorja so veliko bolj izpopolnjene naprave, ki ponujajo številne nastavitve povečanja tlaka glede na vnaprej nastavljene vrednosti s strani uporabnika. Spremembe tlaka se lahko izvedejo s prestavljanjem, časom, hitrostjo ali z ročnim stikalom.

    Prednosti:

    • različne možnosti nastavitev
    • izbira med načini

    Dizajni:

    • zahtevnejša nastavitev
    • zahtevnejša namestitev
  • Tekočine
  • Barva za motorje v razpršilu
  • Deli motorja
  • Kovani bati
  • Kovane ojnice
  • ARP vijaki

    Download ARP Catalogue(pdf)

  • Ročična gred
  • Ležaji
  • Tesnila
  • Dodatki za napeljavo
  • Dušilni ventili Weber in dodatna oprema
  • Komplet silikonskih cevi
  • Jermenice, jermeni
  • dizajn dodatki
  • Nitrous system
  • Vačke

Kategorije Proizvajalci

Nalagam...