STROKOVNO SVETOVANJE
od 9. do 15. ure
Ni izdelkov
*260 571
Neposredno prileganje za 2015–2020 BMW M3, M4, in M2 Competition, 6°C zmanjšanje temperature hladilne tekočine s 60% povečanjem volumna. Izdelan je iz trpežnega nerjavečega jekla za maksimalno zaščito pred cestnimi nečistočami.
Nov izdelek
MMHE-F80-15
Performance izmenjevalnik toplote za BMW F8X M3/M4 2015–2020
Neposredno prileganje za 2015–2020 BMW M3, M4, in M2 Competition, 6°C zmanjšanje temperature hladilne tekočine s 60% povečanjem volumna. Izdelan je iz trpežnega nerjavečega jekla za maksimalno zaščito pred cestnimi nečistočami.
Vprašanje o tem izdelku pošljite lastniku trgovine.
* Obvezna polja
ali Prekliči
Performance izmenjevalnik toplote za BMW F8X M3/M4 2015–2020
To be informed about product update via email, fill out the form.
* Required
or Cancel
Neposredno prileganje za 2015–2020 BMW M3, M4, in M2 Competition, 6°C zmanjšanje temperature hladilne tekočine s 60% povečanjem volumna. Izdelan je iz trpežnega nerjavečega jekla za maksimalno zaščito pred cestnimi nečistočami.
Povečajte zmogljivost hlajenja svojega BMW M3 ali M4 2015-2020 z Mishimoto Performance Heat Exchangerjem. Medsebojno hlajenje zrak-voda omogoča učinkovitejši prenos toplote iz polnjene zrak, vendar zdaj za odvajanje prenesene toplote zahteva dodaten izmenjevalnik toplote, nameščen na sprednji del vozila. S55, ki poganja M-je generacije F8X, je zaradi sistema A2W zelo zmogljiv. Čeprav so BMW-jevi inženirji postavili temelje za odvajanje toplote iz sistema vmesnega hlajenja, smo pri njihovi zasnovi še vedno videli nekaj prostora za izboljšave.
Začeli smo tako, da smo odstranili vse koščke plastike in takoj zamenjali končne rezervoarje, vključno z dovodnimi in odvodnimi odprtinami, s trpežnim aluminijem. Ohranili smo dvoprehodni pretok skozi jedro za maksimalne hladilne lastnosti, hkrati pa jedro razširili na razpoložljivi prostor. Naša nova zasnova ima 42 mm debelo jedro, medtem ko je višina podaljšana za 150 mm, kar skupaj pomeni 60-odstotno povečanje prostornine jedra in 180-odstotno povečanje površine reber. Končni rezultat naših izboljšav je za 6 °C nižja globalna temperatura med hlajenjem v primerjavi s serijsko enoto.
Velikost ni edina stvar, ki je pomembna pri tem izmenjevalniku toplote. Ker je toplotni izmenjevalnik nameščen spredaj in sredi hladilnega sistema M3 in M4, je dovzeten za poškodbe zaradi cestnih odpadkov. Da bo vaš sistem zrak-voda varen, je naš toplotni izmenjevalnik opremljen z opcijskim jeklenim mrežastim ščitnikom za kamne, ki predstavlja dodatno plast zaščite reber. Vključili smo tudi spremenljiv naklon reber za spodnjih 12 vrst na jedru, da bi olajšali hlajenje M-jev, opremljenih z DCT.
Vključuje:
SPLETNI PAKETI:
POVEZUJE:
This discussion is especially meant for information exchange between customers. For questions regarding your order or stock availability, please contact us directly.
Znamka | Model | Sprememba |
---|---|---|
BMW | M3 | F80 (2014 - 2018) |
BMW | M4 | F82/F83 (2014 - 2020) |
Neposredno prileganje za 2015–2020...