Redukcija se uporablja za povezavo hladilnika olja z originalnim oljnim krogom.
Vključuje gumijasto tesnilo in adapter za pritrditev na blok motorja. Na straneh sta tudi 2 priključka za senzorje (tipala), npr. za tlak olja in temperaturo, z navojnim priključkom. 1/8"NPT.
Adapter je nameščen med blok motorja in oljni filter. Možnosti: 3/4-16UNF, M18 x 1,5, M20 x 1,5, M22 x 1,5.
Pred naročilom izberite vrsto sredinskega adapterja za pritrditev na blok motorja! Če na seznamu niste našli svojega modela ali niste prepričani, v naročilnico vpišite znamko, model in motorizacijo svojega avtomobila, da dobite pravilen navoj.
3/4-16UNF Primeren je za:
Alfa Romeo,
Audi,
BMW (modeli z vijačnim filtrom),
Chrysler (razen dizelskih motorjev),
DAF,
Daimler Benz,
Fiat (razen diesel motorov),
Ford (razen Probe),
Jeep,
Lada,
Lancia (razen dizelskih motorjev),
Nissan (razen dizelskih motorjev),
Opel corsa,
Peugeot 205,
Porsche 924 (motory 2.0 + turbo)
Renault vsi modeli do r.v. 06/84,
Rover,
Saab (razen 2.5 V6,3.0 V6),
Seat,
Suzuki,
Toyota (razen dizelskih motorjev),
VW (razen VR6),
Volvo (razen 440/480).
M18 x 1,5 Primeren je za:
Citroen (niektoré modely)
Deawoo
General Motors (všetky motory V6)
Opel (niektoré modely)
Saab (motory 2.5 V6, 3.0 V6)
M20 x 1,5 Primeren je za:
Citroen (AX,BX,CX, XM, Visa GTi)
Ford (Probe)
Honda
Hyundai
Isuzu
Jeep Cherokee
Lada (Niva 1.9 Diesel)
Mazda
Mitsubishi
Peugeot (niektoré modely)
Porsche (944, 928, 968)
Renaut všetky modely od r.v. 07/84
Subaru
Volvo (440/480)