STROKOVNO SVETOVANJE
od 9. do 15. ure
Ni izdelkov
*259 690
FORGE Motorsport - Izboljšan hladilnik za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI in Audi S3 8V šasijo
Nov izdelek
FMMK7FMIC
Izboljšan Hladilnik za Golf Mk7, Audi TT MK3 in Audi S3 8V šasija
FORGE Motorsport - Izboljšan hladilnik za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI in Audi S3 8V šasijo
Vprašanje o tem izdelku pošljite lastniku trgovine.
* Obvezna polja
ali Prekliči
Izboljšan Hladilnik za Golf Mk7, Audi TT MK3 in Audi S3 8V šasija
To be informed about product update via email, fill out the form.
* Required
or Cancel
FORGE Motorsport - Izboljšan hladilnik za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI in Audi S3 8V šasijo
*Prosimo, upoštevajte - to ne bo ustrezalo vozilu Audi S3 facelift od leta 2017 naprej - morda bodo potrebne nekatere prilagoditve vozila Audi S3 in TTS*
To je naš vmesni hladilnik za modele Mk7 Golf, MK7R, Audi TT MK3 2.0 TSI in S3 (podvozje 8V), opremljene z motorjem EA888 2.0 TSI. Skupina Volkswagen je spremenila skoraj vse od šasije Mk6 do Mk7, zato je bilo treba to jedro zasnovati od začetka, da bi se ujemalo s preoblikovanim hladilnikom in kondenzatorjem.
Zmanjšan zaostanek turbine, večja odzivnost
Redilo, zasnovano za zmogljivost in zanesljivost, se prilega na osnovno mesto, kar pomeni, da je hlajenje radikalno izboljšano v primerjavi z originalno opremo. Naš testni Golf Mk7 GTI je dosegel 16 KM več brez kakršnih koli drugih sprememb, hkrati pa je na dinamometru pokazal stalen 25-30°C (77-88°F) padec temperature glede na serijsko, pri čemer so bile vse vožnje opravljene na isti dan z le 2°C odstopanjem temperature okolice med vožnjami (dejansko je bilo 2°C bolj vroče, ko smo testirali Forgeovo jedro). Jedro je merilo 650x420x50.
V spodnjem grafu si lahko ogledate tudi primerjavo padca temperature med serijskimi jedri in jedri Forge.
Temperatura serijskega jedra se je pri vsakem naslednjem zagonu običajno zvišala za 5°C in že po treh zagonih je toplotno segrevanje postalo prava težava. Serijski ECU je že po eni vožnji zmanjšal časovno razporeditev in povečanje tlaka; običajno vse, kar presega 40°C, povzroči, da ECU spremeni časovno razporeditev vžiga, da bi to ustrezalo – in serijsko jedro je pri prvi vožnji doseglo najvišjo temperaturo 60°C, pri čemer je jedro Forge lahko po vsaki vožnji ponovno nadzorovalo temperature, tako da se je do konca štirih zaporednih voženj temperatura jedra povečala le za 4°C.
Vse to je bilo doseženo na serijskem avtomobilu (treba je poudariti, da čeprav Volkswagen za ta novi motor navaja 220 KM, smo na isti vozni površini videli primerke s povsem serijskim motorjem z močjo od 230 do 240 KM). Prepričani smo, da bo jedro še naprej zagotavljalo veliko nižjo temperaturo polnilnega zraka kot serijsko pri vseh stopnjah nastavitve, saj temelji na našem nagrajenem vmesnem hladilniku Mk5/Mk6, ki je bil z velikim uspehom nameščen na vse avtomobile, od cestnih in dirkalnih do dirkalnih in drag avtomobilov.
Jedro je izdelano v satenasto črni barvi s svetlim praškastim premazom in vključuje vso montažno opremo, potrebno za vgradnjo.
Preverjanje strank:
"Kupil in vgradil sem ta izboljšani vmesni hladilnik na svoj golf gti 2014 mk7.
Ugotovil sem, da je bilo spuščanje hladilne tekočine iz hladilnika in odstranjevanje celotne sprednje plošče veliko lažje, saj je treba rahlo obrusiti nekaj plastike s sprednje plošče, da se lahko namestijo majhne objemke (te vpenjajo hladilnik na intercooler) Pred tem sem zamenjal hladilnik in ugotovil, da je to zelo enostaven postopek za izkušenega mehanika. Prav tako morate izrezati nekaj koščkov plastike s sprednje plošče, da dobite dostop do majhnih vijakov, ki vpenjajo hladilnik klimatske naprave na vmesni hladilnik.
Prav tako morate odstraniti plastično oblogo/bodico, ki’je na vrhu radiatorja, da ga lahko namestite nazaj na sprednjo ploščo. Prav tako sta prevelika dva velika samorezna vijaka, ki sta priložena za pritrditev vmesnega hladilnika na sprednjo ploščo. Toda razen manjšega spreminjanja sprednje plošče lahko po prvih vtisih rečem, da sta kakovost in zasnova na mestu. Vizualno je jasno vidno, da se je velikost znatno povečala, hkrati pa se je ohranila tovarniška lokacija in vgradnja. Avtomobil je treba še mapirati, vendar ne dvomim, da bo ta vmesni hladilnik odlično opravil svojo nalogo!"
Znamka | Model | Generacija |
---|---|---|
Audi | S3 | 2.0 TSI (8V Chassis) |
Audi | TT | Mk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards |
Audi | TTS | Mk3 8S (2014-) |
Skoda | Kodiaq | 2.0TSI (EA888 Gen 3) |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > R |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI Clubsport ED40 |
Volkswagen | Golf | MK7 > R |
Volkswagen | Tiguan | 2.0 TSI 2017 Onwards |
This discussion is especially meant for information exchange between customers. For questions regarding your order or stock availability, please contact us directly.
FORGE Motorsport - Izboljšan...