Garaža za dirke: BMW E63 M6

Driftanje je ena najhitreje rastočih avtomobilskih športnih disciplin na svetu, ki je podlaga za številne zanimive projekte po vsem svetu. Enega takih zanimivih imamo v Košicah na Slovaškem.

To je BMW E63 M6, ki je bil močno olajšan in ga bo namesto motorja V10 S85 poganjal sodoben, lahek trilitrski motor S55 z dvema turbinama. Kot lahko vidite, je avtomobil trenutno v "kompaktni" različici, vendar bodo manjkajoče dele kmalu nadomestili deli iz karbona in kevlarja, ki so izjemno lahki, hkrati pa tudi zelo prožni in prilagodljivi, kar je v kontaktnem športu, kot je driftanje, velika prednost. Karbon-kevlar je zelo trpežen in prožen, kar pomeni, da se bo del ob trku v steno ali nasprotnikovo vozilo upognil, vendar se bo po sprostitvi pritiska vrnil v prvotni položaj. Tudi popravilo je zelo preprosto. V celoti je bil celoten avtomobil po osvetlitvi pobrušen in pobarvan z originalno barvo BMW Black Sapphire Metallic.

Vozilo bo poganjal motor s kodnim imenom S55B30, ki bo izviral iz modela BMW F80 M3 iz leta 2015 in bo imel osnovno moč 431 KM. Načrtuje se njegova programska prilagoditev na več kot 550-600 KM, saj bo vozilo opremljeno s prilagojenim izpušnim sistemom, za prevajanje zraka  in hlajenjem Mishimoto. Povečan polnilni hladilnik bo ohranjala temperaturo vmesni hladilnik z vodnim hlajenjem na najmanjšo možno mero, kar zagotavlja visoko zmogljivost. Pogon bo na kolesa prenašal 6-stopenjski menjalnik DCT, ki ga upravljata sekvenčni menjalnik HTG in električno upravljanje s karbonskim kardanom in samozapornim diferencialom M6.

Za vodno hlajenje je bil uporabljen aluminijasti vodni hladilnik iz BMW F10 M5 s 1000W električnim ventilatorjem OEM. Originalna vodna črpalka je bila odstranjena z motorja in nadomeščena z vodno črpalko, nameščeno pod avtomobilom Električna črpalka Davies Craig s pretokom 150 l/min in priključki AN16, ki potekajo pod avtomobilom prek aluiminijastih cevi.

Električna vodna črpalka znatno olajša delovanje motorja, z nastavitvijo najvišje in najnižje temperature pa jo je mogoče preprosto ročno ali samodejno krmiliti. Ta naprava se lahko uporablja tudi v kombinaciji s standardno vodno črpalko, če ima vozilo težave s hlajenjem, kar pa v tem primeru zagotovo ne velja.

Oprema šasije zagotavlja podvozok BC-Racing s spremenjenimi vzmetnimi obremenitvami za največji oprijem skupaj z IRP lock-kitom, ki bo posebej zasnovan za to uporabo. Dele šasije dopolnjujejo silentbloki Powerflex črne serije in zadnje nastavljive roke Silver project. Brez nastavljive roke, ne bi bilo mogoče nastaviti agresivne konvergence in pozitivnega odklona kolesa.

Sprašujete se, zakaj pozitiven odklon kolesa? Za doseganje največjega oprijema so zadaj uporabljene mehke vzmeti, ki zagotavljajo, da se pri pospeševanju v zdrsu teža vozila prenese na zadnji del, zato se oblika geometrije zadnjega kolesa pod plinom spremeni. To zagotavlja popoln oprijem in enakomerno obrabo pnevmatik.

Ta požiralec pnevmatik se zagotovo ne bo uklonil. Zato smo v prostor za sovoznikovim sedežem namestili rezervoar PYROTECT, ki ga je odobrila FIA, ter ploščo s tremi črpalkami, filtrom in priključki iz Nuke Performance. Upravljanje z gorivom se bo izvajalo s Teflonskimi PTFE cevmi in fitingi.

Udobje in varnost zagotavljata športna vozila s homologacijo FIA. Races kavč  RS-PRO 1 skupaj s 6 točkami FIA skupine Races. Obvezna oprema na plovilu je tudi sistem za gašenje požara. V tem vozilu je bil uporabljen lahek električni sistem RRS OPTIFIREX. Prednost teh sistemov je, da se v primeru požara s pritiskom na gumb sprosti določena količina gasilnega sredstva na motor in notranjost vozila ter tako zaščiti posadko in vozilo pred opeklinami ali popolnim zgorevanjem.

Ker večina profesionalnih prvenstev v driftu zahteva pnevmatike širine 265-285 R18, je bilo treba uporabiti kolesa Japan Racing JR32 s širino do 10,5".

Vozilo je trenutno v gradnji in se pripravlja za vožnjo v sezoni 2023 TU. V bližnji prihodnosti vam bomo zagotovo posredovali več informacij.

More blog posts

Karbonske sani EVENTURI

Namestitev karbonskega dovoda EVENTURI na BMW F90 M5 COMPETITION LCI.
Read more
NAMESTITEV ŠPORTNEGA VOLANA

Kako namestiti športni volan? Kaj vse je potrebno in kakšne so prednosti? Več na blogu..
Read more
MEET & GREET RACE-SHOP

KAKO JE BILO?!
Read more
Kako je videti za vrati trgovine? Zakulisje iz RACESHOP-a.

DJ Lucky Boy je razkril, kako to deluje v naši državi, in se s fotoaparatom odpravil tja, kamor še nihče ni.
Read more
Pripnite se!

Varnostni pasovi izboljšujejo varnost in vizualni videz notranjosti za hobi in cestno uporabo.
Read more
Kakšno darilo izbrati za navdušenca nad tuningom?

Tipi daril za pod jelko!
Read more
Garaža za dirke: BMW E63 M6

Pro-drift BMW E63 M6 za sezono 2023
Read more
Plexiclick ® - "nevidni" nosilci registrskih tablic

Made in GERMANY
Read more
Mazda RX-7 FD RACE spec

TURBO WANKEL
Read more

Share this post

Comments (0)

No comments at this moment

New comment

Kategorije Proizvajalci

Nalagam...