Mazda RX-7 FD RACE spec

Zgodba te mazde se je začela pred 11 leti na Slovaškem, s sedanjim lastnikom sva se našla čez Rokavski preliv in jo pripeljala domov. Takrat je bila to nekoliko spremenjena, a še vedno bolj ali manj civilna različica čudovite in zdaj redke Mazde RX-7, generacije FD, z desnim pogonom. Na Slovaškem pa so imeli z njim drugačne načrte.

                   

Usoda Mazde je bila zapečatena na dirkališčih, zato je bilo po nekaj spoznavnih nastopih na amaterskih dirkah jasno, da bo RX-7 v bližnji prihodnosti deležen številnih sprememb. Začelo se je z osnovnimi varnostnimi elementi, namestitvijo zaščitnega okvirja in predelavo na levosučni pogon.   Kot bonus je dobila novo belo barvo. Motor je že iz Velike Britanije.   prinesel nekaj prilagoditev. Imel je že en turbo komplet in spremenjen sesalni trakt z večjim hladilnikom zraka. Za boljši pregled nad pomembnimi izmerjenimi vrednostmi (temperatura, tlak olja in goriva ...) so alarmi DEPO iz naše ponudbe, ki so bili prav tako okusno nameščeni na originalno instrumentno ploščo. Tudi pri podvozju nismo varčevali in tu je svoje mesto našel TEIN coilover, ki mu pri odličnih voznih lastnostih pomagajo poliuretanski silentbloki POWERFLEX. Za varno zaviranje skrbijo nove sprednje štiribatne čeljusti z velikimi dvodelnimi diski. Prenehali so uporabljati tudi serijsko sklopko, ki jo je nadomestila keramična vzmetna sklopka z olajšanim vztrajnikom.

                   

Tako oborožena Mazda je nato lastnika in gledalce razveseljevala na številnih dogodkih na Slovaškem in v sosednjih državah, dokler se motor ni odločil končati svoje kariere.  Ker je bil čas za celovit remont motorja, je bilo mogoče izvesti tudi manjše spremembe. Tako je bil motor v celoti predelan,   Poškodovana "ohišja" motorja so bila nadomeščena z drugimi, ki so že imela nekoliko povečane in spremenjene sesalne in izpušne kanale (vrata). Prav tako je bil spremenjen sistem za gorivo,  Teflonske cevi so nadomestile prvotne cevi za gorivo, ne le zaradi potrebe po večji količini goriva, temveč tudi iz varnostnih razlogov.  Stabilen tlak goriva za te spremembe so zagotavljale črpalke WALBRO s   nastavljiv regulator goriva AEROMOTIVE. Zaradi ekstremnih temperatur in ustreznega izpiranja je bil izpušni sistem v celoti ovit z zaščitnimi termoizolacijskimi trakovi znamke THERMOTEC in tla okoli izpušne cevi obdelali s samolepilnimi izolacijskimi ploščami.

                    

Ta razvoj motorja je preživel nekaj precej ostrih in zahtevnih sezon, žal pa je na eni od dirk na Slovakia Ringu prišlo do usodnega uničenja tesnil rotorja APEX, ki naj bi ohranjala kompresijo med komorami motorja. Zato je bil potreben še en remont. Po nabiranju izkušenj so se poleg popravila motorja nadaljevale tudi druge spremembe v iskanju zmogljivosti, pa tudi večje zanesljivosti. Tokrat je motor dobil popolnoma nova "ohišja" s še večjimi odprtinami. Spremenjeni so bili tudi rotorji, ki so dobili posebna trajnejša zmogljiva tesnila APEX. Ker je z novim turbinskim polnilnikom in večjim zunanjim izpušnim ventilom TURBOSMART, načrt je bil, da se čim več piha, je bilo treba reorganizirati radiatorje, da bi zagotovili najboljši možni dovod hladnega zraka. Tako je vmesni hladilnik s pomočjo silikonske cevi in aluminijaste cevi iz naše ponudbe, dobil novo delovno mesto in naredil prostor za nov, večji, vodni aluminijasti hladilnik KOYORAD. Za še večjo učinkovitost hlajenja smo Mazdi dobavili posebno hladilno zmes EVANS z višjim vreliščem. Velik odprt zračni filter je potem seveda samoumeven SIMOTA.

                    

Več zraka v motorju samodejno zahteva več goriva, pri čemer wanklov motor ni izjema. Njegov velik apetit zadovoljijo največji razpoložljivi injektorji goriva in izjemno zmogljiva črpalka za gorivo. AEROMOTIVE. Z dodatnim hladilnikom je zdaj omogočeno tudi lastno hlajenje goriva MISIHIMOTO  na zadnjem delu vozila, pod odbijačem. Popolnoma programirna krmilna enota upravlja celoten proces izgorevanja LiNK. Zahvaljujoč tem komponentam in pametnemu programerju je motor trenutno nastavljen na 433 KM pri 1,3 bara tlaka vzgona in je pripravljen na   pihanje 1,5 do 1,7bar.

Med temi predvsem tehničnimi spremembami se je lastnik odločil nekoliko izboljšati tudi vizualno podobo, zato je RX dobil popolnoma nov širok bodi-kit, zaradi katerega je vozilo videti še bolj agresivno.

Za konec naj povem, da smo navdušeni,   da se je lastnik Mazde odločil za nakup sestavnih delov v naši trgovini in mu želimo veliko motorističnih uspehov za volanom te edinstvene Mazde RX-7 FD.

More blog posts

Karbonske sani EVENTURI

Namestitev karbonskega dovoda EVENTURI na BMW F90 M5 COMPETITION LCI.
Read more
NAMESTITEV ŠPORTNEGA VOLANA

Kako namestiti športni volan? Kaj vse je potrebno in kakšne so prednosti? Več na blogu..
Read more
MEET & GREET RACE-SHOP

KAKO JE BILO?!
Read more
Kako je videti za vrati trgovine? Zakulisje iz RACESHOP-a.

DJ Lucky Boy je razkril, kako to deluje v naši državi, in se s fotoaparatom odpravil tja, kamor še nihče ni.
Read more
Pripnite se!

Varnostni pasovi izboljšujejo varnost in vizualni videz notranjosti za hobi in cestno uporabo.
Read more
Kakšno darilo izbrati za navdušenca nad tuningom?

Tipi daril za pod jelko!
Read more
Garaža za dirke: BMW E63 M6

Pro-drift BMW E63 M6 za sezono 2023
Read more
Plexiclick ® - "nevidni" nosilci registrskih tablic

Made in GERMANY
Read more
Mazda RX-7 FD RACE spec

TURBO WANKEL
Read more

Share this post

Comments (0)

No comments at this moment

New comment

Kategorije Proizvajalci

Nalagam...