Pogosto velja, da trakovi za toplotno izolacijo služijo le za znižanje temperature okolice, na primer v motornem prostoru. Izpušni izolacijski trakovi so se pred nekaj desetletji uporabljali predvsem v avtomobilskem športu, da bi izpušni sistem kar najbolje izkoristili v smislu zmogljivosti motorja.
Njihova glavna naloga je torej ohranjanje izpušnega sistema pri konstantni visoki temperaturi, kar preprečuje, da bi se izpušni plini hitro ohladili in s tem upočasnili. Poenostavljeno povedano, vroče pline odlikuje večja hitrost pretoka. Zato je za povečanje učinkovitosti procesa zgorevanja pomembno, da izpušni plini zapustijo zgorevalno komoro čim hitreje in čim bolj učinkovito.
Sekundarna in prav tako pomembna prednost teh izolacij je zmanjšanje širjenja sevalne toplote v motornem prostoru. To ne vpliva le na temperaturo sesalnega zraka, temveč nižja temperatura "pod pokrovom motorja" pozitivno vpliva tudi na življenjsko dobo številnih drugih sestavnih delov, ki bi se zaradi pregrevanja lahko poškodovali.
Nenazadnje ima ta trak za mnoge tudi estetski pomen. Navsezadnje čudoviti veliki prepleteni izpušni kanali, oviti s toplotnoizolacijskim trakom, pogosto prevladujejo v predelanih motornih prostorih.
Ponujamo trakove različnih materialov, širin in dolžin. Vse je odvisno od uporabe. Za nezahtevne trakove RACES do visokokakovostnih toplotnoizolacijskih rešitev prestižnih blagovnih znamk, kot so DEI alebo Thermo-tec.
Namestitev traku je zelo preprosta, vendar ima še vedno svoje pasti. Vedno priporočamo, da trak pred namestitvijo namočite v vodo. Ko je trak moker, je bolj upogljiv, med namestitvijo se bolje prilepi na izpuh in, kar je najpomembneje, ne peče (zaradi dejstva, da večina teh trakov vsebuje steklena vlakna ali druge materiale, ki dražijo kožo). Začetek traku je treba pritrditi zategovalni trak iz nerjavečega jekla, da zagotovite, da se trak ne odtrga od tega dela izpušne cevi. Te trakove je treba namestiti tudi na drugih mestih, kjer bi se trak lahko premaknil ali odvil, in tudi na koncu, da se prepreči samovoljno odvijanje traku.
Po uspešnem ovijanju je treba trak pustiti, da se naravno posuši. Nato priporočamo impregnacijo nameščenega traku impregnacijskim sprejom, da preprečite uhajanje tekočin iz motorja, ki bi lahko povzročile dimljenje ali požar. To pršenje bo zagotovilo tudi večjo vzdržljivost traku in tako večkrat podaljšalo njegovo življenjsko dobo.
Uporabljeni impregnacijski sprej se mora naravno posušiti.
Po namestitvi toplotnoizolacijskega traku na kanale ali izpušne cevi je treba najprej "odžagati". Zaradi naraščajoče temperature izpušnega sistema se trak in impregnacijski sprej zažgeta, kar povzroči dimljenje. Ni se treba vznemirjati, saj gre le za izhlapevanje, ki se po nekaj minutah umiri in vozilo se lahko normalno uporablja. Ta postopek je treba izvajati v dobro prezračevanem okolju.
Če niste prepričani, katero velikost in dolžino traku izbrati, lahko uporabite naš kalkulator.
V ponudbi boste našli tudi termoizolacijske kabelske tuljave, samolepilno izolacijo in nenazadnje turbo toplotno izolacijo.